ASSEMBLEA GENERAL 2 DE JUNY DE 2022

PRESENCIAL(MENJADOR ESCOLA) I TELEMÀTICA (GOOGLE MEET)
PRIMERA CONVOCATÒRIA 21:15
SEGONA CONVOCATÒRIA 21:30

L’ASSEMBLEA ES CONSTITUEIX AMB ELS SEGÜENTS ACREDITATS:

TELEMÀTICS
1. Cristina Oliver Martín
2. Daniel Fernández Muñoz
3. Berta Renedo Miró
4. Elisabeth Parra Hernández
5. Francesc Xavier Mora Feria
6. Gemma Saura Romo
7. Iván Arilla Vallejo
8. Juan Paterna Muñoz
9. Judit Rigau Saurima
10. Laura Clavell Requena
11. Magín Rivas Brítez
12. María Luz Sanmartín Fita
13. Mariona Espaulella Noguer
14. Mònica Gázquez Ferrer
15. Monika Camacho Chantrero
16. Nathalie Chocrón Grosz
17. Marina Hernández Blancafort
18. Roger Serrano Conesa
19. Stefan Caner Ruiz
20. Tanit Rejat Alemany
21. Yosune Carrasco Sánchez
22. Bàrbara Partegàs Rof
23. Berta Gauthier Pujol
24. Blanca Paz Rodríguez
25. Diana Sayago Fresnadillo
26. Elisabet Reyes Pérez
27. Pedro Silva Martínez
28. Eva Dot Cucurella
29. Carlos Patiño Piedra
30. Iolanda García Bernabeu
31. Judit Pont Boix
32. Katy Ridao Estrada
33. Mireia Roca Ros
34. Mireia Velasco Blanch
35. Núria Vila Reig
36. Raquel Moreno Iglesias
37. Raúl García Marián
38. Achraf Takhtoufte
39. Eva Aparicio Ful
40. Núria Aladro Segarra
41. Janett Tantavilca
42. Jessica Romero Hernández

43. Xavier Valero Gómez
44. Marina Rejat Alemany
45. Marisol Torres Reyna
46. Gloria Díaz Nogales
47. Laura Ezquerra Tarrada
48. Jordi Cabeza Castañ
49. Xènia Álvarez Piñol
50. Esther Hernández Prims
51. Hazar El Ghazi
52. Ernest Aixendri Ruiz
53. Lluís París Rodamilans
54. Manel Romero Molina
55. Marta Andreu Castellví
56. Marc Bel Rincón
57. Benjamí Adell Sánchez
58. María González Tirado
59. Julio Selva Fernández
60. Montse Samper Moya

PRESENCIAL
1. Jordi Casas Batalla
2. Aixa Martí Blancafort
3. Mercè Freixanet Joanals
4. Roser Folguera Montal
5. Miquel García Pérez
6. Santiago Martínez Alcalde
7. Aram Boada José
8. Susana Boullon Martín
9. Esther Reche Coch
10. Mayte Rodríguez Servando
11. Judith Sánchez Gordaliza
12. Fatima Zohra Ghammat
13. Fatima El Mouden
14. Hanan Sennouni Choli
15. Bruna Riera Ramon
16. Lázaro Carrillo Sánchez
17. Ruth Ribó Ayala
18. Gemma Garriga Vilardebó
19. Carles Gabassa Borrell
20. El Mofadal El Baqqali Talibi
21. Ferran Tabero Medina
22. José Delgado Acedo
23. Elena Gómez Aguilera
24. Tània Flaqué Vicente
25. Enric Prats Company
26. Pere Lloreda Gobianes
27. Míriam Buenavida Redondo
28. Héctor Penalva Peláez
29. Ona Illa Jover
30. Yvette Aguilera Mas
31. WAFAe Elayadi

32. Joan Guasch Corominas
33. Lluís Clopés Peiró
34. Carles Garzón Rubio
35. Mónica Ropero Valverde
36. Eva Goenaga Silvestre
37. Esther Sans Cabanyol
38. Agnès Guilloux

ORDRE DEL DIA

Pren la paraula Santiago Martínez, moderador de l’assemblea i vocal de la Junta.
L’assemblea queda constituïda amb tots els acreditats.
Els que arriben a partir de la constitució de l’assemblea, poden participar però no poden votar,
per tal de validar la decisió que resulti aprovada per la votació.

APROVACIO DEL PROJECTE DE GESTIO DE L’ESPAI MIGDIA PEL CURS 2022/2023

Detecció ineficiències econòmiques fa 6 anys en el canvi de Junta. El servei es presta amb qualitat no és aquest el dèficit.
Passat el període de Covid, les ineficiències s’han fet paleses.
La comissió de menjador de l’AFA son 5 persones que aquests 3 darrers anys han patit la situació.
A data d’avui, el departament imposa normes i canvis del tipus de servei atorgat.
Enfront això, s’han intentat trobar solucions per a millorar l’eficiència
La Junta determina que externalitzar el servei de menjador es una opció.
S’han fet entrevistes amb 5 empreses, de les quals 3 empreses han estat finalistes, de les quals
s’ha escollit M’Penta pel projecte pedagògic que han presentat.
S’ha de votar si s’està d’acord en externalitzar el servei.
La Junta i la comissió seguiran exercint el control del servei prestat al menjador, però no estarà
al càrrec de la gestió directa.
La nova empresa que entra ha de subrogar els treballadors i treballadores actuals contractats
per l’AFA.
La qualitat no es veurà compromesa.
S’han recollit opinions d’altres centres sobre aquesta empresa, que han estat positives.
Servei de menjador i servei de dinamització al pati del menjador, quedaran a càrrec de empresa.
S’obre el torn de veu als assemblearis:
– Pregunta d’un assembleari: Sobre l’exposició , que suposa passar d’un model sense
ànim de lucre vers a servei empresarial amb ànim de lucre.

o Resposta comissió de menjador: a la reunió de dilluns es va comentar que el motiu de fer aquest canvi no és la qualitat del menjar. Motiu inicial era econòmic, però també s’han detectat problemes amb la dinamització del pati.
Amb el canvi s’oferirà opció del menú halal i menú vegetarià, es treballaran els valors del menjador, etc… La nova aplicació del decret de menjador de la generalitat, que implica assessorament als monitors, la comissió de menjador no ho veu factible ni s’hi veu capacitada per dur-ho a terme. Una empresa que ho gestioni i ho apliqui, això anirà molt millor que fins ara.

– Aportació de l’anterior tresorer de la Junta: al setembre es preveu inviabilitat
econòmica., es deixa d’ingressar diners setembre per caiguda d’usuaris. Una empresa amb ànim de lucre té capacitat d’assumir aquesta gestió i fer-la viable. No hi hagut problema de cash flow en cap moment, s’ha pogut atendre problemàtica de Covid, però al setembre esdevindrà situació econòmica inviable. No hi ha cap morositat ni impagament, però de cara al setembre sí podria haver-hi problemes.
– Aportació AFA:

o les cuineres i monitores i monitors seran les mateixes.
o Pensem que no es perdrà res, els monitors estaran millor formats
o La decisió no és definitiva per sempre, un cop finalitzat el contracte es pot decidir canviar d’empresa.
o No podem saber si el menjar serà de pitjor qualitat, ho sabrem a través dels fills/filles usuaris. Els menús canviaran molt de cara a l’any que ve.
o L’empresa escollida gestiona 8 escoles, no ho veiem un funcionament massiu.
o AFA no té la mateixa capacitat de negociar preus que una empresa que
gestioni menjadors. Es preveu que l’empresa vulgui donar bon servei per
atendre bé els infants i garantir la satisfacció de les famílies.

 – Aportació de la presidenta:

ni la comissió de menjador ni l’AFA es desentendrà del menjador, però no haurà de gestionar imprevistos i problemes de manera voluntària.
– Aportació Tresoreria: L’estructura administrativa de l’empresa també els suposa menys cost que a l’AFA actual si té com a despesa.

o Menús halal i vegetarians.
– Dubte d’un assembleari: com es deixa de ser deficitari.
o L’empresa nova assumeix gestió de menjador, i l’AFA deixarà de tenir les despeses i també els ingressos associats al menjador
o Tresoreria: fins ara hi ha despeses associades de gestoria, infraestructura,
assegurances, etc…

 – Aportació comissió menjador: Es recolliran totes les inquietuds dels pares vers l’empresa M’Penta per tots els dubtes, problemes, suggeriments que hi puguin haver.
– Aportació d’un assembleari: com a pares hauríem d’acceptar la proposta perquè s’assumeixen costos i millora l’atenció, (opció de pícnic, etc…). Pregunta: què passaria
si el servei no es compleix al nivell garantit?
o Resposta AFA: El contracte es de 2 anys, si no es vol no es renova.

Explicació del procediment de la votació.
Tota persona acreditada, vot a vot, aporta el seu vot.
PREGUNTA: ESTEU D’ACORD EN HABILITAR LA JUNTA PER CONTRACTAR UNA EMPRESA PER
EXTERNALITZAR LA GESTIÓ DE L’ESPAI DEL MENJADOR?
RECOMPTE VOTS PRESENCIALS

37 VOTS A FAVOR
1 ABSTENCIÓ
0 VOTS EN CONTRA
RECOMPTE VOTS TELEMATICS
57 VOTS A FAVOR
3 ABSTENCIONS
0 VOTS EN CONTRA

Queda aprovada l’habilitació de la Junta per a externalitzar el servei del menjador amb
l’empresa escollida.
Seguidament, l’AFA inicia del procés de contractació i tramitació per a externalitzar el servei
del menjador.

FESTA FINAL DE CURS

Després del Covid, es torna a fer la Festa de Final de Curs enguany, el dia 11 de juny al vespre.
Pren la paraula la Comissió de Festes.
Ja s’ha enviat la comunicació per a tothom qui vulgui participar com a voluntari.
Divendres 10 tarda per a muntar a partir de les 18:30
Dissabte 11 al matí per a fer entrepans (des de les 9:00 fins al migdia)
Dissabte 11 al vespre torns de voluntaris a partir de les 20:30
Dissabte 11 nit per a recollir
Es contempla pa sense gluten sota comanda per a qui ho demani.
També es demana a les famílies que aportin pastissos per vendre, a partir del dissabte al matí.
Adaptació a la situació econòmica a les circumstàncies, no hi haurà inflables contractats per la
festa, hi haurà un DJ professional.
S’han demanat taules i cadires a l’Ajuntament. S’esperen unes 900 persones assistents.
Demanem paciència, que les famílies portin canvi en monedes per a fer-ho el més àgil possible.
Speaker per a les rifes
Esperem que les famílies facin despesa per a recollir diners per a l’AFA
Venda de tires de la rifa per a fer sorteig
Hi haurà espais limitats i tancats.
De moment no es contempla opció de comprar entrepà pel TPV.

3. VALORACIÓ FESTA EXTRAESCOLARS

El passat 27 de maig a la tarda hi va haver la festa extraescolars

Gent que va anar a circ es va perdre la de dansa, es van solapar els horaris.
Pren la paraula comissió extraescolars
Es valora positivament la festa, prenen nota del solapament d’horaris.
Hi havia possibilitat de parlar i conèixer els monitors.
Mostra de les extraescolars ofertes i que s’oferiran el curs que ve.
La setmana que ve enviaran el full d’inscripció per al curs que ve, per a començar
extraescolars el 12 de setembre enlloc de l’octubre i muntar els grups com abans millor
Respecte el Casalet de tardes del juny: hi ha 88 alumnes inscrites, mateix horari que l’any
passat de 15:30 fins 17:00, amb sentit lúdic. Es mantenen els jocs d’aigua.

PRECS I PREGUNTES

Mobilitat:
– 3 temes anunciats
o Hi ha pressupostats per l’Ajuntament
 l’arranjament de la vorera carrer Pere Ballús
 Accés per l’escala av. Pau Casals
 Habilitació espai per a les famílies a la sortida de baix i assegurar
visibilitat per l’accés des de l’escala del final de av. Pau Casals.

– Tanques del carrer
o No les posen i els cotxes circulen.
o Creiem que cal deixar clar qui assumeix la responsabilitat de posar les tanques
– S’ha posat en marxa el bicibús
o Actualment els dimecres al matí
o Us d’aplicació facilita la gestió
o Cal inscripció, apuntar-se a una parada i afegir-se
o Actualment funciona la línia sud (des de restaurant la Cabanya)
o La setmana que ve arrenca la línia nord des de la Sati.

Pregunta sobre l’inici de l’extraescolar de piscina
– Començarà a finals de setembre, inscripcions també ara a final de curs.

Iniciativa Patis Oberts
– Afecta a nivell municipal, ha sorgit de l’AFA del Tagamanent.
– Es reivindica que els patis escolars s’obrin per a fer recollida infants de manera amable
i distesa per a les famílies. Moció plantejada per la CUP.
– El conserge ha de tenir ampliació de contracte per a obrir abans i tancar més tard per a
assistir a aquesta situació als patis.

Presidenta pren la paraula.
Donar les gràcies a tothom en nom de l’AFA i especialment en nom de la comissió del
menjador per la confiança que les famílies ens han atorgat en l’assemblea.

 

Si contínues utilitzant aquest lloc acceptes l'ús de cookies. més informació

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca